Докторка Јорга открива правило БРОЈ ЈЕДАН здраве исхране: Ако ово испоштујете никад нећете имати проблем са килажом

0
892
Фото: Јутјуб/принтскрин/К1

Специјалиста хигијене и исхране проф. др Јагода Јорга гостовала је у Јутарњем програму Телевизије K1 и “препала” водитељку Јовану Јоксимовић причом о бургерима од инсеката, и ужасним искуством пацијенткиње која је јела пресну рибу!

Kада је у питању доручак, односно комплетан режим исхране, проф. др Јорга каже да се деценијама ништа није изменило.

“Сва истраживања која се раде, а компликована су, прате се људи од рођења па деценијама касније. Нема медитеранске земље где се не доручкује, а сви знамо да је то најбољи тип исхране. Данска, Шведска, нордијске земље, и тамо се доручкује. Намирнице се разликују, у Италији је први оброк колачић и кафа, угљени хидрат, тамо негде у нордијској земљи је доручак димљени лосос, разликује се али по мени, треба се држати тог основног правила, јести два сата од буђења. Значи, можете одмах, али најкасније два сата после устајања”, рекла је она.

Pročitajte i  4 начина за феноменалне пуњене паприке: И посне и мрсне

“Вечера најкасније три сата пре одласка у кревет. То није само због инсулина, него и због тога што пун желудац и хоризонтала праве проблем једњаку. Желудачне киле су веома честе, о томе се не води рачуна. Не треба вечерати храну која се дуго вари, месо, било коју врсту масног сира. Вечерајте поврћкице, житарице, у малој количини. Не треба јести пет, шест па и 17 оброка, али не треба ни само један. Два је мало, пет је превише, осим ако имате потхрањеност или чир, ако сте на специјализованој исхрани”, рекла је она.

Pročitajte i  Данас су Младенци: Празник препун обичаја за срећан и дуговечан брак

“Уведите правило броја 1, једна шоља, једно парче, један дубоки тањир. Не досипајте порцију. Немојте да причате телефоном док једете, гутаћете ваздух. Kажем то па људи кажу превише је једноставно, тешко да може да ради, а само то и ради. Питање здравља и оптималне исхране није нешто што се решава за десет дана, већ је питање за цео живот”, казала је она.

Pročitajte i  Нека ваша башта буде као из снова: Цвеће које морате да засадите овог пролећа

Честе промене исхране веома лоше утичу на здраве бактерије, односно микробиом, а проф. др Јорга је то сликовито објаснила.

“Ако једем нормално, па онда мало детокс, па мало једем једном дневно, па поједем кило свињског врата за један дан… Оно што људи не разумеју је да становника наших црева, бактерија, има 2,5 килограма у организму. Они мрзе то што радите. И онда нас дисбиоза уведе у метаболички проблем, па проблем имунитета и килограма. Не сме то да се ради”, закључила је докторка.

Извор: Мондо

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име