MOŽETE IH JESTI KOLIKO HOĆETE: Ovo je najzdravija grickalica na svetu!

0
1708

Kokice se uvek nalaze na spisku nezdravih grickalica. Pa, možda ćete se iznenaditi, ali kokice imaju dosta zdravstvenih beneficija za nas.

grickalica 1

Kokice su napravljene od zrna kukuruza i to je grickalica sa skrivenim prehrambenim prednostima. Kokice možete jesti u slanoj i slatkoj varijanti. Koju god vrstu više preferirate kokice su odlična grickalica, posebno uz gledanje televizije. Ako volite jesti kokice, onda definitivno morate znati zdravstvene prednosti ove namirnice.

Celovite žitarice: Kokice su napravljene od zrna kukuruza, a cela zrna teško da mogu biti loše za vaše zdravlje. Celovite žitarice su bogate vlaknima poput voća i povrća, što ih čini toliko boljom grickalicom od čipsa i burgera. Kokice koje kupite na ulici mogu biti nezdravo pripremljene, prema tome, uvek spremajte kokice kod kuće u šerpi sa malo ulja.

Pročitajte i  Tužna sudbina najškolovanije srpske domaćice: "Patin kuvar" i danas čuvaju mnoge kuće ne znajući kakvo blago poseduju

grickalica

Antioksidanti: Istraživači su otkrili da kokice sadrže polifenole (antioksidans). Ovaj antioksidans je puno jači od vitamina C i E. Polifenol ispire toksine iz tela i poboljšava imunološki sistem. Istraživači su otkrili da jedna porcija kokica ima 300 mg polifenole (13% prosečne potrošnje potrebno na dnevnoj bazi za zdravo telo). Ovaj antioksidans smanjuje starenje, leči zatvor, poboljšava creva, poboljšava srčani ritam i sprečava pojavu raka.

Pročitajte i  Hleb bez kvasca koji mogu jesti i oni na dijeti: Savršeno hrskav i zdrav, ide uz svaki obrok

Netopiva vlakna: Postoje dve vrste vlakana, naime topiva i netopiva vlakna. Topiva vlakna se otapaju u vodi, a netopiva vlakna se ne otapaju u vodi ali se kreću kroz creva apsorbirajući se.

Netopiva vlakna daju pritisak na creva i leče zatvor. Kokice su grickalice celog zrna bogata netopivim vlakanima. To znači da se kokice lako probavljaju i ne čine vas debljim. Kao voće i povrće, kokice su bogate netopljivim vlakanima koja leče zatvor. Netopiva vlakana čine da se osećate sito mnogo duže vremena. Dakle, nećete osećati glad duže vreme.

Pročitajte i  Doktorka Jorga otkriva pravilo BROJ JEDAN zdrave ishrane: Ako ovo ispoštujete nikad nećete imati problem sa kilažom

grickalica.jpg 3

To je nekoliko zdravstvenih prednosti kokica. Ako zaista želite da to bude hranljiv obrok, onda radije sami spremite kokice u šerpi. Izbacite iz ishrane one kokice koje se spremaju u mikrotalasnoj jer su izuzetno bogate kalorijama.

Izvor:Stil

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovdje unesite svoje ime