Прочитајте коментаре посетилаца хотела Врујци: У базенима Бање Врујци вода је чиста, лековита, без хлора и мења се свако вече

Хотел Врујци има све оно што је најважније за једно бањско лечилиште. Лековиту воду и блато, професионалне медицинске третмане, уредност, љубазност правих српских домаћина и традиционалну храну и пиће.

Ако планирате одлазак у бању ове године, од помоћи вам могу бити коментари оних који су тамо већ били.

„Хотел Врујци је одличан избор за одмор са малим дететом. Вода у базенима је без хлора, топла, лековита и мења се свако вече. То је једини базен у којем се опуштено купам без помисли на заразе. Особље је љубазно, храна је сасвим солидна и што је веома важно има много хлада.“ -Биљана

„Јако смо се лепо одморили. Све је било добро…,услуга у хотелу, храна (чак су прилагодили мом сину безглутенску храну!). Сви смо уживали у лековитом проточном базену и инхалирали се исто таквим ваздухом..,имају и јако добре колаче…сви су јако љубазни! Намештај у соби није нов..,али је чисто и све добро функционише..Све похвале!“- Даница Р

Храна у хотелу Врујци

„Свиђа ми се још више него предходних година јер ми помаже здраствено, психички и физички. Вода је лековита и добра, поред тога терапије јако добро пријају, подижу из мртвих тако да бих препоручила сваком да оде бар једном да се увери јер то не може да се опише, вреди доживети…“ -Обедска, Пећинци

Pročitajte i  Из књиге "Болести душе" Николаја Пестова: Питања која ће вам открити да ли је ваше психичко здравље нарушено

„Хотел пристојан на лепом месту са пространим паркингом. Читав крај је предиван. Доручак је обилан и разноврстан, ручак и вечера скромнији. Хотел нуди цео медицински третман а поседује и затворени и отворене базене (мазање лековитим блатом). Улаз за хотелске госте се не плаћа, сем лежаљки. Увече је предивно седети у башти. Била је жива музика а палачинке су за 10 . Иначе, хотел је приватизован (Грчки) и требаће једно солидно улагање да би се подигао ниво. Препоручујем посебно младима са малом децом. У близини је родно село Живојина Мишића и Равна Гора. “ -Гага Смедеравац

Мазање лековитим блатом у бањи Врујци

“Путовање са породицом у викенд аранжману- породични викенд пансион пакет по веома повољној цени. Хотел на лепом месту, изграђен верујем по изгледу за време СФРЈ, хотелски парк веома леп са прелепим цвећем, фонтанама, дрвеним статуама, парком за децу, језерцетом- рибњаком са лабудовима, у близини тениски терени, шеталиште и лековити извор. Собе су веома скромно намештене, али се види да се особље труди да то што има одржава барем чисто. Хотел поседује леп затворени базен са термалном водом просечне температуре 23-24 степена са стално присутним особљем. Хотел има различите рехабилитационе садржаје: пелоидотерапију, кинезитерапију, терапију магнетима, али и масаже и ђакузи за једну или две особе у пријатној атмосфери. Хотелски ресторан је велика соц реалистичка сала са једним предивним делом који има камин у коме гори ватра, а хотелски бар је веома пријатан. Пансионска храна је веома добра. И сада долазимо до најважнијег дела а то је невероватно љубазно особље за које стичете утисак да није љубазно само по професионалном односу, него јер су једноставно такви људи. Гледају да удовоље гостима иако то одступа од стандарда, нуткају вас, према старијим гостима су пуни пажње , негујући породичну атмосферу памтећи гостима имена, причајући са својим гостима о свему али потпуно ненаметљиво. Једноставно се види да особље покушава да извуче најбоље.“ -Гога

Pročitajte i  Лазарева субота је дан дечје радости: Зашто су деца у центру овог празника који слави Исусово чудо васкрсења Лазара?

„Први пут сам у Врујце дошла у јулу 2003. године по препоруци своје докторке, као могуће решење за моје будуће потомство. У браку сам од 1998. године и од тада смо супруг и ја покушавали да имамо децу, али нажалост безуспешно. У том периоду сам чула приче о лековитом дејству воде у бањи Врујци . Иако нисам веровала у приче да ће ми купање у бањској води помоћи ипак сам одлучила да посетим бању. Одсела сам у хотелу Врујци и користила третмане блатом, купала се у каналу за нероткиње и пила лековиту воду, да бих неколико месеци касније те исте године сазнала да сам трудна. Мојој срећи није било краја. Тренутно имам троје деце, а у бању Врујце идемо сваке године.“ – Ивана, Ниш

Pročitajte i  Само за искусне куваре и куварице: Рибљи паприкаш са севера Бачке
Поглед на хотел Врујци

извор: tripadvisor, hotelvrujci

Народно веровање: Шта да урадите на Врбицу и Цвети да бисте били здрави и лепи

На Лазареву суботу, или другачије- Врбицу, некада су ђаци...

Искористите јединствену прилику: Закупите локал на београдским пијацама!

Овом приликом обавештавамо јавност да је  ЈКП „Београдске пијаце“...