Отворен Међународни сајам туризма у Београду: Прилика да општина Мионица представи своју богату туристичку понуду

0
857

Под слоганом “Лето је ближе него што мислите”, на Београдском сајму од 21. до 24. фебруара 2019. године се одржава 41. Међународни београдски сајам туризма. Највећа и најзначајнија туристичка манифестација у земљи и југоисточној Европи сваког фебруара успешно промовише најновије трендове и концепте у међународној туристичкој индустрији. На овом догађају који је симбол туристичког представљања за све учеснике туристичке привреде у Србији и региону, општина Мионица заједно са својом Туристичком организацијом пети пут за редом преставља своју туристичку понуду.

На штанду општине Мионица који се налази на атрактивној и фреквентној локацији у хали 4 Београдског сајма представљена је туристичка апликација “Visit Mionica” за паметне телефоне базирану на иОС и Андроид платформама.

– Како би смо на што бољи начин приближили потенцијалним посетиоцима природне лепоте, културну башину и смештајну и гастрономску понуду наше општине, ове године смо лансирали туристичку апликацију која обезбеђује нови, савремени и иновативни визуелни приказ свих најзначајнијих локација које туристи могу посетити у нашој општини.  Апликација “Visit Mionica” има функцију да повећа квалитет услуга на дестинацију пружајући без и сликовит приказ свих свих информација везаних за  туристичке атракције, природно и културно наслеђе, смештајну и гастрономску понуду, предстојеће догађаје и манифестације, као и све оно што туристима може бити занимљиво и неопходно приликом посете општини Мионица. – рекао је председник општине Мионица Бобан Јанковић.

Посетиоци штанда општине Мионица имају прилику да се информишу о понуди смештајних капацитета, ценама, попустима и промотивним пакетима, као и могућностима коришћења ваучера за боравак у домаћој радиности и сеоским туристичким домаћинствима.

Земља партнер овогодишњег Сајма туризма је Бугарска, земља чији је туризам у процвату, а град Пловдив једна од престоница културе у 2019. години. Овим партнерством Србија и Бугарска настављају да унапређују своју туристичку сарадњу.

Београдски сајам обједињује и промовише све гране туристичке привреде, јер се уз Сајам туризма истовремено одвијају још три манифестације које расту сваке године по обиму и броју учесника: 10. Међународни сајам вина, 15. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕЦА-ОПРЕМА и 15. Сајам сувенира “Посетите Србију“.

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име