Београд: У децембру 2020. године, чувени водич Мишелин откриће који је њихов избор ресторана у српској престоници

0
284

У децембру 2020. године, чувени водич Mишелин (MICHELIN) откриће који је њихов избор ресторана у српској престоници – Београду.

У квалитет гастрономске понуде Србије, Мишелинови инспектори су се уверили у анонимним посетама ресторанима у којима раде талентовани српски кувари који су им, како кажу, заголицали чула.

„120 година од како је први пут објављен, мисија водича Мишелин остала је иста: да препознаје најбоље кулинарске дестинације широм света. Београд је место где традиција иде раме уз раме са узбудљивим младим талентима спремним да заблистају.

Његова новооткривена динамичност и значај гастрономије за људе резултирају обилним оброцима, припремљеним са пуно љубави, које радо препоручујемо нашим читаоцима “, каже Гвендал Поуленек, међународни директор водича Мишелин.

Додају да је Србија позната по виноградарству, које је земљи омогућило да развије аутохтоне сорте грожђа, а њене равнице и усталасани брдовити предели нуде пејзаже богате и плодне земље која доноси висококвалитетне производе. Као таква, храна се урезала у свакодневни живот српског народа, а исхрана ван куће је популарни вид забаве.

Pročitajte i  Лесковачки речник за почетнике: Водич за брзо савладавање јужњачких "безобразних" изрека

“Ово је важно за позиционирање Србије као гастрономске дестинације, а битно је и са становишта туристичког промета јер Мишелинове звездице и ознаке много значе за привлачење високоплатежних страних туриста. Искуства региона, укључујући Хрватску и Словенију, то показују. Све ово што сада радимо, је део припрема за посткризни, посткорона период, у којем желимо да се наш туризам што пре опорави од ове катастрофе која је задесила туризам у целом свету”, рекао је потпредседник владе и министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић.

Pročitajte i  Писмо професорке из Србије узбуркало јавност: Одгајамо зомби генерације које не занима ништа и који чекају да "одблеје" живот у блаженој отупелости

Велики број ресторана који нуде квалитетне локалне састојке и аутентична домаћа јела скренули су пажњу овог светски познатог водича на Србију као туристичку и гастрономску дестинацију.

“Тако је дошло до партнерства са Туристичком организацијом Србије јер у нашој земљи гастрономија заузима посебно место у туристичкој понуди. Када говоре о утисцима из наше земље, туристи најчешће истичу управо природу, културно-историсјко наслеђе и гастрономију. Зато ћемо следећу годину посветити тим активностима – одмору у природи и уживању у укусима Србије, чији је значај потврдио и долазак Мишелина”,каже Марија Лабовић, в.д. директорка Туриситчке организације Србије.

Партнерство ТОС-а и Мишелина већ је резултирало објавом водича Le Guide Vert Week&GO, што је посебно издање чувених туристичких Мишелин водича који се концентришу на краће боравке у већим градовима света, у овом случају на Београд укључујући и туристичке информације о Новом Саду као могућем једнодневном излету изван престонице.

Pročitajte i  На данашњи дан Силвана је отишла у вечност: Прошле су тачно 44 године од њене трагичне смрти

Са новим водичем улазимо у нову еру сарадње, по којој је Мишелин препознатљив, а то је гастрономија. С обзиром на податаке релевантних међународних организација (UNWTO, World Food Travel Association и др.) да чак 88,2% туриста сматра гастрономију главним елементом бренда једне земље, Мишелин сертификација ресторана у Србији значајно побољшава имиџ наше земље као туристичке дестинације и подиже свест о дестинацији, утиче на подизање квалитета услуге, нарочито гастрономске, те привлачећи туристе утиче значајно на раст прихода од туризма.

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име