Најављен долазак међународног гастрономског водича „Gault&Millau” на тржиште Србије

Независни међународни гастрономски водич „Gault&Millau”, најавио је свој долазак на тржиште Србије. Овај водич данас је присутан у близу 20 земаља. Задатак му је да  туристе, објективно, професионално и једноставно води кроз најбоље светске ресторане, винарије, пивнице и укусе. Објављивање Gault & Millau – Србија омогућила је Туристичка организација Србије, а заједнички циљ је да се у први план истакну запослени у угоститељству, да се препозна и награди њихов допринос квалитету именовањем најбољих у више категорија, од најбољег шефа, до најбољег сомелијера.

„Gault&Millau“ је после вишедеценијске традиције у којој је стекао углед једне од најутицајнијих светских референци за ресторане, пре неколико година на основу ове популарне „жуте књиге“ и чувених куварских капа које он додељује, можемо да бирамо специјалитете и шефове кухиња и у региону. Да ли смо на услугу, ресторанску атмосферу, порцију, утисак који остављамо… поносни с разлогом, утврдиће независни инспектори који ће наредних месеци процењивати угоститељске објекте и заслужену оцену уписивати у водич. Обићи ће и  представити и сеоска домаћинства која пружају услуге хране и пића, посластичарнице, винарије, пиваре.

,,Гастрономија постаје један од веома важних мотива доласка на дестинацију. Због тога је корисно да се понуда на коју смо поносни, нађе на једном месту и туристима олакша и улепша боравак. Уписивање угоститеља у овакав водич требало би да представља велики успех и потврду квалитета његове понуде, али и целокупне гастрономије наше земље. Иако модеран туриста прати нове трендове, већина њих истовремено цени аутентични доживљај  и аутохтони, понекад заборављени,  рецепт. Овај водич, зато, одлична је прилика да се шаролика понуда  представи на једном месту, разврстана по истим критеријумима и мерена објeктивним чулима. То је и идеална прилика да се наша земља представи као туристичка дестинација на којој ћете доживети и пробати незаборавне укусе.“, изјавила је на конференцији за медије директорка Туристичке организације Србије, Марија Лабовић.

Промоција водича и представљање угоститеља који успеју да ниво услуге подигну до жељене „капе“, као ознаке квалитета, један је од најзначајнијих гастрономских догађаја у свакој земљи у којој се водич објављује. Таквом догађају и таквом расположењу надамо се и ми већ у априлу када очекујемо прво издање  водича „Gault & Millau“ на енглеском и српском језику.

Радост за жене: Пролећно цвеће које ће вам улепшати башту и терасу

Једна од главних ствари којој се жене највише радују...

5 феномелних торти без јаја и млека: Богате и укусне. И за посне и за мрсне дане

Шарена торта500 грама шећера 500 грама млевених ораха 1 - 2...