Праћења ријалити програма у Србији попримило је забрињавајуће размере.

О феномену “Задруге” огласио се и чувени српски психијатар и сексолог др Јован Марић, који је изнео психоанализу људи који прате овај ријалити програм, као и мотивације учесника овог шоуа.

Др Марић посебно се осврнуо на проблем љубавног троугла који чине Кристина Кија Коцкар, Слободан Радановић и Луна Ђогани и идентификацију гледалаца са њима.

Наиме, др Марић тврди да је Кија одабрала једини логичан пут како би уништила свог супруга Слобу, а то је да уђе у ријалити и придобије јавност.

– Чином уласка у Задругу Кија је прибегла јединој могућој тактици како би изазвала јавну критику свог супруга. Њена намера је да постигне ефекат моралног гађења публике према Слоби – каже др Марић и тврди да Луна, Слоба и Кија много тога глуме.

Pročitajte i  Банана сплит торта: Посластица коју сви обожавају

– У читавој овој причи има и те како много глуме, као што је то случај и са сваким ријалити програмом који је добро драматуршки осмишљен. Иако је многим гледаоцима несхватљиво да емоције и љубав могу да се фингирају, то је на жалост ТВ аудиторијума постала редовна појава – каже познати психијатар и додаје да је Задруга гледана због тога што се публика идентификује са често блудним и развратним животом главних актера ријалитија.

Pročitajte i  Традиционална кромпируша: Мекана и хрскава никог неће оставити равнодушним

– Данас је модерно имати љубавницу или љубавника, али ипак многи немају петљу да се упусте у такву авантуру. Зато је ова ријалити љубавна драма занимљива, јер многи гледаоци потајно жуде за прељубом, али истовремено имају потребу да покажу осуду таквог модела понашања као накарадног, а све како би себе представили као морално исправне особе – уверава Марић и тврди да је просечан гледалац ријалитија средовечна жена у педесетим годинама.

– Људи код нас, када гледају Слобу, Луну и Кију, воле да се упореде с њима и нагласе да су срећни што живе у “нормалној” породици. Гледаоци воле када путем ТВ програма виде особе за које сматрају да имају девијантно понашање у односу на њих. Просечан гледалац жели да верује да је супериориан у односу на на учесника ријалитија. Циљна група овог програма су углавном средовечне жене које немају богат друштвени живот. Гледајући Луну и Кију, она проналазе блиске особе из окружења, али и саме себе у младости. Кроз њих обогаћују своје монотоне животе и немају потребу да верују у снагу емоција тог несвакидашњег љубавног троугла – закључио је др Марић.

Inicijalizacija u toku...

1 KOMENTAR

  1. NISTA NE MOZE NESRECNE LJUDE UTESITI U OSECAJU GUBITKA NORMALNE SOCIJALNE SREDINE PA NI RIALITI PROGRAMI KOJI SU KARIKATURA NEKADASNJIH PROTOTIPOVA VELIKIH PORODICA,TELEVIYIJA JE DROGA KOJA SAMO POJACAVA OSE’AJ IZGUVLJENOSTI A NEDOSTATAK SREDSTAVA ZA NORMALAN ZIVOT USLOVLJAVA VEZIVANJE ZA SVOJU KUCU I TELEVIZOR ILI MOBILNI.NIJE TEHNIKA TA KOJA UN ISTAVA LJUDE U SVETU NEGO JE ONA SAMO NEZDRAVA DRUSTVENA HRANA KOJA NIKADA NE MOZE DA UBIJE USAMLJENOST I STRAH VEC IH SAMO UMRTVLJUJE KAO BENSEDIN NESANICU.KAKO IZA’I IZ TOGA STRASNOG SAMRTNOG KRUGA KOJI NAS POLAKO UBIJA KAO DRUSTVENE ZIVOTINJE..MOZDA DRUZENJE SA PRIRODOM I ZIVOTINJUAMA

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име