Успешна промоција наше земље: Туристичка организација Србије добила признање за дигиталну кампању #vidisrbiju #seeserbia

Представници Удружења за тржишне комуникације Србије (УЕПС) доделили су ТОС-у признање за дигиталну кампању #seeserbia #vidisrbiju, у категорији- Промоција српске креативности у иностранству. Кампања којом је током 2019. године ТОС на друштвеним мрежама промовисао Србију као целогодишњу дестинацију забележила је 16 милиона прегледа видео садржаја, преко 18 милиона интеракција као и више од 200 милиона импресија. Истовремено, на Инстарграму су пратиоци поделили преко 70 хиљада објава уз хаштегове #vidisrbiju и #seeserbia.

Pročitajte i  Са манастирске трпезе: Посне макароне са туњевином готове за десетак минута

Ово је друго заредом УЕПС-ово признање ТОС-у. Прошле године награђена је дигитална кампања #vidisrbiju – “ Које моменте ћеш памтити овог лета?”. Удружење за тржишне комуникације Србије (УЕПС) је наше најстарије удружење које додељује награде у области маркетинга и комуникација и које следеће године пуни 60 година постојања.

Преко 70 хиљада објава на Инстаграму са хаштеговима #vidisrbiju #seeserbia

Туристичка организација Србије

Pročitajte i  "Ноћ укуса" на пијаци "Палилула": Добар провод уз дегустацију и музику
Inicijalizacija u toku...
Povezano Widget End -->

Са манастирске трпезе: Посне макароне са туњевином готове за десетак минута

Посне макароне са туњевином - направите лако ово брзо,...

“Ноћ укуса” на пијаци “Палилула”: Добар провод уз дегустацију и музику

ЈКП „Београдске пијаце“  у петак, 29. марта организује пету...