Uspešna promocija naše zemlje: Turistička organizacija Srbije dobila priznanje za digitalnu kampanju #vidisrbiju #seeserbia

Predstavnici Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodelili su TOS-u priznanje za digitalnu kampanju #seeserbia #vidisrbiju, u kategoriji- Promocija srpske kreativnosti u inostranstvu. Kampanja kojom je tokom 2019. godine TOS na društvenim mrežama promovisao Srbiju kao celogodišnju destinaciju zabeležila je 16 miliona pregleda video sadržaja, preko 18 miliona interakcija kao i više od 200 miliona impresija. Istovremeno, na Instargramu su pratioci podelili preko 70 hiljada objava uz haštegove #vidisrbiju i #seeserbia.

Pročitajte i  Maska za oporavak kose i jačanje dlake: Budite nežni prema svojoj kosi uz pomoć prirodnih sastojaka

Ovo je drugo zaredom UEPS-ovo priznanje TOS-u. Prošle godine nagrađena je digitalna kampanja #vidisrbiju – “ Koje momente ćeš pamtiti ovog leta?”. Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) je naše najstarije udruženje koje dodeljuje nagrade u oblasti marketinga i komunikacija i koje sledeće godine puni 60 godina postojanja.

Preko 70 hiljada objava na Instagramu sa haštegovima #vidisrbiju #seeserbia

Turistička organizacija Srbije

Pročitajte i  Radost za žene: Prolećno cveće koje će vam ulepšati baštu i terasu
Inicijalizacija u toku...
Povezano Widget End -->