Turistička ponuda Srbije na BBC Travel: Intenzivna promotivna kampanja TOS-a

0
356
Novi Sad, izvor: serbia.travel

Na posebnoj platformi BBC Global News-a specijalizovanoj za putovanja, BBC travel, koja istražuje i slavi različite delove sveta, od dobro poznatih i masovno posećivanih do većini potpuno nepoznatih i egzotičnih destinacija, Turistička organizacija Srbije otpočela je polovinom aprila televizijsku i digitalnu promotivnu kampanju pod nazivom See Serbia.

U periodu od polovine aprila do polovine maja meseca, promotivni video spot koji prikazuje neke od najlepših predela i vidikovaca Srbije, kao i njena vodena bogatstva, emitovan je skoro 40 puta.

Pročitajte i  Odmah proverite: Ako imate OVAKVU novčanicu od 10 dinara, možete je zameniti za 8.000 EVRA!

Tokom trajanja digitalne kampanje na BBC.com na posebnom delu sajta posvećenom Srbiji (http://www.bbc.com/storyworks/travel/see-serbia/home)  u saradnji sa novinarskim timom BBC-a objavljeno je više članaka na temu turističke ponude Srbije, a reklamni baneri  I 📌 Serbia će biti prikazani 7 miliona puta na tržištima Velike Britanije, Sjedinjenih Američkih Država i više od 200 zemalja i regiona u svetu u kojima je BBC dostupan sa 151 miliona jedinstvenih posetilaca mesečno. Ovi baneri vodiće ka posebnoj promo-strani BBC-a posvećenoj Srbiji kao i na sajt Turističke organizacije Srbije.

Pročitajte i  Nova godina kroz vekove: Kako se u različitim istorijskim periodima Nova godina proslavljala u Srbiji

„U vremenu u kojem mnogi čeznu za begom iz svakodnevice i putovanjem u bezbednom okruženju, uz uspešno sprovedenu imunizaciju stanovništva, povoljnu epidemiološku situaciju i sve preduzete sanitarne mere, tradicionalno gostoprimljiva Srbija će već ovog leta biti spremna da dočeka putnike iz svih delova sveta i pruži im priliku da istraže njene lepote“, izjavila je mr Marija Labović, v.d. direktora TOS-a povodom pokretanja ove kampanje.

Pročitajte i  Tradicionalne novogodišnje krofne: Pune fila, mekane i sočne, večeras svaka porodica treba da ih ima na trpezi
Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije

Ono što će posebno biti istaknuto u ovogodišnjoj kampanji jesu Novi Sad kao laureat titule Evropske prestonice kulture 2022, zatim seoski turizam Srbije i životni stil koji podrazumeva uživanje u malim stvarima, oličen u reči „merak“, bogata, dinamična, živa i raznovrsna umetnička i kulturna ponuda, kao i sve čarolije koje sa sobom nose zimski meseci u Srbiji.

 

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovdje unesite svoje ime