Туристичка понуда у селима Србије велики потенцијал привреде: Радионица у Тигањици окупила све релевантне учеснике у развоју и промоцији руралног туризма

0
220

“Сеоски туризам: аутентичан спој природе и традиције”, радионица коју су организовали Удружење Амикус и Еуропеан Цоммуницатион Центер, окупила је јуче у Етно селу Тигањица код Зрењанина све релевантне учеснике у процесу развоја, унапређења и промоције руралног туризма Србије.

Овај догађај, део истоименог пројекта подржаног од Министарства трговине, туризма и телекомуникација, има за циљ да се туристичка понуда из области сеоског туризма Србије представи као атрактивна за домаће и стране туристе.


Радионица у Тигањици окупила је представнике Туристичке организације Србјие, Туристичке организације Војводине, Туристичке организације Зрењанина, Етно села Азбука, Етно села Бабина река, Етно села Тигањица, туристичке агенције Dream Land Travel, представнике инфлуенсер маркетинг агенције United  Influencers, као и портала opanak.rs и mirodjija.rs.

Весна Златић, помоћница директорке ТОС истакла је да је број туриста у нашој земљи у текућој години значајно порастао, као и да је за представнике руралног туризма веома значајна добра информисаност и правовремена едукација, те да ТОС пружа подршку и промоцији и едуковању репрезентима туризма из сеоских подручја.
Окупљени су се сагласили да је значај развоја туризма у сеоским подручјима вишеструк- од задржавања младих на селу, смањења незапослености до развоја и промоције целокупних подручја којима појединачни објекти припадају.

Pročitajte i  Да ли сте знали да је Џејмс Бонд ДОРЋОЛАЦ? Имао је ЦЕЛУ ЗГРАДУ у познатом насељу, а његово обележје 007 има ПОСЕБНУ везу са Земуном!


Директор Туристичке организације Зрењанин Зоран Љуботина нагласио је да је ова организација поносна на туристичку сеоску понуду свог града те да интензивно, заједно са представницима села и домаћинстава, а после и са туристичким агенцијама, ради на промоцији сваког појединачног догађаја, фестивала , објекта. Он је посебно истакао низ аутентичних, јединствених локалних понуда за туристе, попут могућности да се учествује у изворном, по свим старим обичајима, свињокољу-целом процесу до добијања крајњих месних производа.

Експанзiја популарности сеоског туризма у време и после пандемије, опоравак туризма после рестриктивних мера, изазови и препреке на кoје се наилази у редовном пословању теме су о којима су говорили представници етно села.

Pročitajte i  Љубавна прича Десанке Максимовић као да је из најлепше бајке: "Удала сам се за онога кога је моје срце тражило, иако је сиромашан"

Директорка Етно села Азбука Кристина Ровчанин истакла је значај свакодневног унапређења и проширења понуде и садржаја који се нуди посетиоцима и гостима, као и задовољство што је овај релативно млад објекат код Лознице веома брзо нашао свој пут ка туристима из Србије и БиХ. Она је истакла да се посебна важност у овом селу придаје и гастрономским ужицима, те да је њихова понуда обогаћена искључиво домаћи, по старим обичајима и рецептима спремљеним, специјалитетима.
Директор Етно села Бабина река Славиша Живановић посебно је нагласио значај размене идеја, искустава и комуникације међу представницима сеоског туризма, те да су окупљања овог типа корисна за све учеснике у процесу унапређења и роширења сеоске туристичке понуде Србије.


О важности држања корака са тредовима у комуникацији и инфрмационим технологијама говории су сувласник туристичке агенције Дреам Ланд Травел Дарко Асановић и Марко Нисић из агенције Унитед Инфлуенцерс.

Pročitajte i  Београд је имао 78 градоначелника, али ниједан није био КАО ОН! Имао је НАЈКРАЋИ МАНДАТ У ИСТОРИЈИ, а цео случај до данас остао јединствен

Асановић је истакао да је њихова туристичка агенција више него заинтересована за сарадњу са етно селима и другим представницима руралног туризма те да радо одговарају на упите и потражњу туриста у овој области, али и нагласио неопходност благовремене и ажурне размене информација о ценама, детаљима и карактеристикама смештаја на свим платформама које заједно користе и понуђачи услуга и агенције и крајњи корисници-а све у циљу што боље комуникације и сарадње.


Да је значај ангажовања инфлуенсера, пажљиво одабраних, у сврхе промоције појединачних објеката али и целих подручја приде истакао је Нисић, али сагласиле су се и представнице Туристичке организације Војводине Јована Којић и Јелена Перошевић, које су навеле низ успешних кампања које је ТОВ спровела са инфлуенсерима.
ТОС, такође већ дуже време ангажује инфлуенсере за разлчите кампaње и , како је истакла Весна Златић, ефекти и резултати су задовољавајући.

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име