U okviru tematske nedelje turizma na EKSPO DUBAI 2020, Turistička organizacija Srbije je organizovala promotivni događaj za turističku privredu i medije iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, na kome je predstavila turističku ponudu naše zemlje. Ovom prilikom je pored turističke i kongresne ponude predstavljen i novi turistički brend – Srbija, doživi! (Experience! Serbia), čiji je narativ zasnovan na komunikaciji destinacije kroz iskustva koje turisti mogu da dožive u Srbiji.
,,Tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata vidimo kao jedno od naših prioritetnih tržišta, posebno imajući u vidu dobru avio konekciju, kao i činjenicu da građanima UAE nije potrebna viza za ulazak u Srbiju. Velika nam je čast što upravo na ovakvom globalnom događaju imamo priliku za predstavljanje novog brenda, ali u isto vreme i za povezivanje i sticanje novih partnera iz UAE“, izjavila je ovom prilikom direktorka TOS-a, Marija Labović.
Nakon održane prezentacije, predstavnici turističke privrede Ujedinjenih Arapskih Emirata imali su priliku da razmene iskustva i razgovoraju o saradnji sa više od 40 članova srpske delegacije, među kojima su predstavnici hotela, receptivnih turističkih agencija i lokalnih turističkih organizacija.
Tokom nedelje turizma posebnu pažnju svakodnevno privlači sadržajan program koji je priredila Turistička organizacija Srbije, kao i nagradna igra kroz koju se posetioci Paviljona Srbije dodatno informišu o turizmu Srbije i osvajaju vredne nagrade.
Prema zainteresovanosti publike i organizatora putovanja, očekujemo u narednom periodu povećanje broja turista iz Ujedinjenih Arapskih Emirata koji i sada vrlo rado biraju Srbiju kao svoju destinaciju za odmor.