Здрав хлеб без брашна и квасца – Једна кришка држаће вас ситим и по ШЕСТ сати

0
515

Састојци: 3 шоље ораха, грубо сецканих; пола шоље лешника; 2 шоље сировог бадема; 2 шоље мешаног семена (сунцокрет, бундева, лан); 5 јаја; 1/3 шоље маслиновог уља, 1 кашичица морске соли.

Припрема: У једној чинији помешајте орахе, лешнике, бадем и семена. У другој чинији помешајте јаја, маслиново уље и со. Затим сједините садржај ове две чиније. Загрејте рерну на 160 степени Целзијуса и пеците хлеб око сат времена.

Pročitajte i  Непревазиђене мудрости монаха са Свете горе: Моћне лекције које ће вам показати ПРАВИ пут!

Kада се хлеб испече, извадите га из рерне, оставите га да се охлади у плеху а затим сеците на кришке. Kришке држите у фрижидеру док не поједете све.

(Стил)

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име