I ove godine “Biram Srbiju”: Nova kampanja Turističke organizacije Srbije

0
322

Turistička organizacija Srbije je u subotu 15.maja u podnožju Avalskog tornja predstavila novu kampanju, koja se odvija pod sloganom ,,Biram Srbiju“ (Ja 📌 Srbiju). Tom prilikom organizovana je izložba fotografija “Biram Srbiju” na kojima su prikazane najlepše fotografije turističkih destinacija u Srbiji, kao i predstavljanje turističkih regiona u Srbiji.

Tim povodom prisutnima su se obratili Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije i gospodin Aleksander Bec, tim lider projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam i predstavnik GIZ-a. Događaju je prisustvovao i predstavnik Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, gospodin Nemanja Sarač.

,,Turistička organizacija Srbije je i ove godine pripremila niz promotivnih aktivnosti namenjen domaćim turistima, kako bi se odlučili za svoj odmor ili barem deo odmora izaberu Srbiju. Promocija aktivnog odmora, boravaka u prirodi, upoznavanja kulturno-istorijskog nasleđa naše zemlje, uživanje u gastronomskoj ponudi, banje i vinski turizam su fokus kampanje ,,Biram Srbiju“ – izjavila je u svom obraćanju direktorka Turističke organizacije Srbije, gospođa Marija Labović.

Pročitajte i  SVE JE PRETVORENO U CRNILO I GAR OSIM SVETE KNjIGE: Vatrogasci zatekli NEVEROVATAN PRIZOR u izgorelom stanu u Novom Sadu
Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije

Deo promotivnih aktivnosti u okviru promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije, finansiran je iz projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam. O značaju ovog projekta za turizam govorio je gospodin Aleksandar Bec, koji je izjavio: ,,Evropska unija kroz ovaj projekat pomaže razvoj turizma u Srbiji, posebno u istočnoj Srbiji i Donjem Podunavlju. Ubeđeni smo da turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja ruralnih sredina i omogući stvaranje novih radnih mesta.“

Pročitajte i  CarGo najavio: 20 miliona evra novih investicija
Aleksandar Bec, Aleksander Bec, tim lider projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam i predstavnik GIZ-a

Ovom prilikom predstavljena je i nova brošura pod nazivom ,,Biraj Srbiju“, ali i izložba fotografija sa motivima naše zemlje, koja će biti dostupna posetiocima Avalskog tornja u narednih mesec dana. Osim TOS-a, svoje turističke ponude predstavile su i regionalne, gradske i lokalne turističke organizacije.

Najlepše fotografije turističkih destinacija u Srbiji, izložba u podnožju Avalskog tornja
Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovdje unesite svoje ime