Završnica programa “Edukacija zaposlenih u turizmu”

0
135

Turistička organizacija Srbije je danas u Klubu poslanika organizovala poslednju radionicu programa ,,Edukacije zaposlenih u turizmu“. Prepoznavanje vrednosti uspešnog građenja i upravljanja brendom na nacionalnom, regionalnom i lokalnom nivou bila je tema poslednje radionice. Učesnici su imali prilike da se upoznaju sa primerima dobre prakse kreiranja brenda vodećih destinacija u svetu ali i inicijativama koje postoje u Srbiji, a koje svojim potencijalom i dosadašnjim rezultatima komuniciraju snagu svetskih brendova.

Tokom uvodnih obraćanja prisutne su pozdravili Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije i Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije. Beograda. ,,Kada se okolnosti ne menjaju drastično, kada je situacija u kojoj turizam funkcioniše stabilna, svim zaposlenima potrebna je edukacija da bi bili još bolji u poslu kojim se bave. U ovakvim okolnostima, kada pandemija utiče na sve nas, a putovanja i odmor često pomera na dno lestvice prioriteta, moramo da uložimo dodatni napor, da se edukujemo, upoznamo sa perspektivom, novinama, izazovima i očekivanjima putnika“, istakla je Labović.

Pročitajte i  Predstavljen novi turistički brend Srbije na svetskoj izložbi Ekspo 2020 Dubai

Kroz radionice je na 20 destinacija širom Srbije učestvovalo je gotovo 1000 učesnika. Osim turističkih organizacija koje su prepoznale značaj tema i predavanja, u radionicama su aktivno učestvovali i predstavnici privrede, civilnog sektora, profesori univerziteta, gradskih vlasti…

Plan je da edukacija zaposlenih u turizmu u budućnosti bude kontinuirana i da se iskustva sa prethodnih radionica primene u praksi, zaključak je poslednje radionice programa ,,Edukacije zaposlenih u turizmu“.

Pročitajte i  Tajna skrivena u pesmi "Ne lomite mi bagrenje": Svi misle da je o Kosovu, ali njeno značenje je dublje

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovdje unesite svoje ime