Представљен нови туристички бренд Србије на светској изложби Експо 2020 Дубаи

0
331

Србија. Доживи! (Experience! Serbia)

Туристичка организација Србије и национална платформа Србија ствара / Serbia Creates на Светској изложби ЕКСПО 2020 Дубаи представиле су међународној јавности нови туристички бренд наше земље – „Србија. Доживи!“ („Experience! Serbia“), као део нове стратегије маркетинга туризма у циљу привллачења домаћих и страних туриста.

Нови и модеран туристички бренд Србије, чији је наратив заснован на комуникацији дестинације кроз искуство које туристи могу да доживе у нашој земљи, пре свега је намењен туристима који на својим путовањима траже занимљива и аутентична искуства, природне лепоте, креативне и инспиративне дестинације. Инспирација за нови бренд и визуелни идентитет Србије као турисичке дестинације пронађена је у непоновљивом и динамичном доживљају који Србија нуди на раскрсници истока и запада, где се мешају модерно и традиционално, урбано и природно. Нови бренд симболизује тај динамични доживљај који туристи могу да разумеју, осете и деле даље.

Pročitajte i  Несрећна љубав Бранка Радичевића: Својој вољеној посветио је ОВУ песму, за коју данас сви мисле да је Чолина

,,Велико је задовољство сто смо имали прилику да међународну премијеру новог бренда туризма Србије имамо управо на ЕКСПО 2020 у Дубаију, имајући у виду да ова јединствена манифестација привлачи публику из целог света. У оквиру недеље туризма на ЕКСПО 2020, нови бренд смо представили и међународној туристичкој привреди на одржаној презентацији туризма Србије, и са задовољством примећујемо да нови начин представљања наше понуде кроз искуства, односно доживљаје, наилази на велику заинтересованост и даје нову енергију насим промотивним активностима”, изјавила је овом приликом директорка Туристицке организације Србије, Марија Лабовић.

Pročitajte i  Изабрана најлепша Слика Србије за 2022: Нестварна фотографија крста у магли са Косова и Метохије однела је победу

Према речима Ане Илић, више саветнице председнице Владе Србије за креативне индустрије и туризам, вође тима платформе Србија ствара и заменице генералне комесарке за наступ Србије на ЕКСПО 2020 Дубаи, веома је значајно што је баш овај моменат искоришћен за побољшање бренда Србије и њених туристичких потенцијала.

“Већ смо на овогодишњој Светској изложби показали да је Србија модерна, креативна и иновативна земља која итекако има шта да понуди својим посетиоцима и тако много учинили за побољсање имиџа земље. Важно је искористити прилику и позитивно утицати и на промену туристичког бренда, на којем смо заједничким снагама радили протеклих месеци, како бисмо привукли што више заинтересованих посетилаца из целог света да дођу и посете Србију. До сада је Павиљон Србије на Еxпу посетило више од пола милиона посетилаца, а очекујемо још толико, што само говори о величини циљне групе коју желимо да привучемо”, истиче Илићева.

Pročitajte i  Урнебесно: Одговор цара Душана папи Иноћентију VI и целом Ватикану на писмо за Бадњи дан, методом "сваком по заслузи"

Примена новог туристичког бренда „Србија. Доживи!“, који је најављен приликом доделе награде „Туристички цвет“ у Србији прошлог месеца, а међународној јавности представљен у Дубаију, почиње ове године. Како ће се промовисати Србија, а како поједине дестинације и најзначајнији туристички производи, домацој јавности биће детаљније представљено на предстојећем 43. Међународном сајму туризма у Београду.

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име