Представљен нови туристички бренд Србије на светској изложби Експо 2020 Дубаи

Србија. Доживи! (Experience! Serbia)

Туристичка организација Србије и национална платформа Србија ствара / Serbia Creates на Светској изложби ЕКСПО 2020 Дубаи представиле су међународној јавности нови туристички бренд наше земље – „Србија. Доживи!“ („Experience! Serbia“), као део нове стратегије маркетинга туризма у циљу привллачења домаћих и страних туриста.

Нови и модеран туристички бренд Србије, чији је наратив заснован на комуникацији дестинације кроз искуство које туристи могу да доживе у нашој земљи, пре свега је намењен туристима који на својим путовањима траже занимљива и аутентична искуства, природне лепоте, креативне и инспиративне дестинације. Инспирација за нови бренд и визуелни идентитет Србије као турисичке дестинације пронађена је у непоновљивом и динамичном доживљају који Србија нуди на раскрсници истока и запада, где се мешају модерно и традиционално, урбано и природно. Нови бренд симболизује тај динамични доживљај који туристи могу да разумеју, осете и деле даље.

Pročitajte i  Боља него француска: Војвођански рецепт за гушчију паштету

,,Велико је задовољство сто смо имали прилику да међународну премијеру новог бренда туризма Србије имамо управо на ЕКСПО 2020 у Дубаију, имајући у виду да ова јединствена манифестација привлачи публику из целог света. У оквиру недеље туризма на ЕКСПО 2020, нови бренд смо представили и међународној туристичкој привреди на одржаној презентацији туризма Србије, и са задовољством примећујемо да нови начин представљања наше понуде кроз искуства, односно доживљаје, наилази на велику заинтересованост и даје нову енергију насим промотивним активностима”, изјавила је овом приликом директорка Туристицке организације Србије, Марија Лабовић.

Pročitajte i  Лазарева субота је дан дечје радости: Зашто су деца у центру овог празника који слави Исусово чудо васкрсења Лазара?

Према речима Ане Илић, више саветнице председнице Владе Србије за креативне индустрије и туризам, вође тима платформе Србија ствара и заменице генералне комесарке за наступ Србије на ЕКСПО 2020 Дубаи, веома је значајно што је баш овај моменат искоришћен за побољшање бренда Србије и њених туристичких потенцијала.

“Већ смо на овогодишњој Светској изложби показали да је Србија модерна, креативна и иновативна земља која итекако има шта да понуди својим посетиоцима и тако много учинили за побољсање имиџа земље. Важно је искористити прилику и позитивно утицати и на промену туристичког бренда, на којем смо заједничким снагама радили протеклих месеци, како бисмо привукли што више заинтересованих посетилаца из целог света да дођу и посете Србију. До сада је Павиљон Србије на Еxпу посетило више од пола милиона посетилаца, а очекујемо још толико, што само говори о величини циљне групе коју желимо да привучемо”, истиче Илићева.

Pročitajte i  Само за искусне куваре и куварице: Рибљи паприкаш са севера Бачке

Примена новог туристичког бренда „Србија. Доживи!“, који је најављен приликом доделе награде „Туристички цвет“ у Србији прошлог месеца, а међународној јавности представљен у Дубаију, почиње ове године. Како ће се промовисати Србија, а како поједине дестинације и најзначајнији туристички производи, домацој јавности биће детаљније представљено на предстојећем 43. Међународном сајму туризма у Београду.

Народно веровање: Шта да урадите на Врбицу и Цвети да бисте били здрави и лепи

На Лазареву суботу, или другачије- Врбицу, некада су ђаци...

Искористите јединствену прилику: Закупите локал на београдским пијацама!

Овом приликом обавештавамо јавност да је  ЈКП „Београдске пијаце“...